Administratorzy danych
Przedstawiciele zawodów medycznych i aptek, którzy chcą pozostać z nami w kontakcie i otrzymywać materiały edukacyjne oraz informacyjne, w tym marketingowe, dedykowane dla osób wykonujących zawody medyczne oraz przedstawicieli aptek, mogą zarejestrować się w naszej bazie kontaktowej. Administratorami Państwa danych osobowych będą spółki: Sanofi-Aventis sp. z o.o., Opella Healthcare Poland sp. z o.o. i Sanofi Pasteur sp. z o.o. (siedziba spółek: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa), dalej łącznie jako „Spółki” lub „Administratorzy”, prowadzące wspólnie wspomnianą bazę kontaktową. Rejestracja i podanie danych osobowych jest dobrowolna.
Forma kontaktu
Zawsze respektujemy Pani/Pana preferencje co do formy komunikacji. Może Pan/Pani zaznaczyć w jaki sposób na odległość chce otrzymywać od nas materiały dedykowane dla osób wykonujących zawody medyczne i aptek. Jeżeli chce Pan/Pani, abyśmy kontaktowali się z Panią/Panem z wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych (czyli przez telefon, adres e-mail, komunikatory lub serwisy internetowe) musimy, z uwagi na wymagania prawne, otrzymać od Pani/Pana wyraźną zgodę na takie działania. Zaznaczamy, że w przypadku komunikacji elektronicznej zgoda na kontakt mailowy, wiadomości przez SMS/MMS/komunikatory internetowe (np. Whatsapp, Signal, Messenger) lub kontakt poprzez serwisy internetowe, obejmuje także wiadomości i komunikaty wyświetlane lub wysyłane automatycznie.
Podstawa, na której odbywa się przetwarzanie i źródła Danych Osobowych
Jeżeli zarejestruje się Pani/Pan w bazie kontaktowej naszych Spółek będziemy przetwarzać Pani/Pana dane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”.
Jednocześnie informujemy, że Pani/Pana dane w ramach realizacji poniższych celów przetwarzania mogą być weryfikowane i łączone z danym uzyskiwanymi przez Spółki z rejestrów publicznych np. Centralnego Rejestru Lekarzy RP, Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą lub z profesjonalnej bazy danych OneKey, jeżeli są Państwo w niej zarejestrowani. Baza OneKey zawiera dane osób wykonujących zawody medyczne i przedstawicieli aptek i jest prowadzona przez IQVIA Technology Solutions Sp. z o.o. (uprzednio Quintiles IMS Incorporated i IMS Health Technology Solutions Poland Sp. z o.o.). Dane, które otrzymujemy z OneKey w związku z licencją udzieloną przez IQVIA obejmują takie informacje jak: imię, nazwisko, specjalizacja, miejsce zatrudnienia, numer telefonu do pracy oraz numer PWZ osoby wykonującej zawód medyczny (np. lekarza, farmaceuty). Taki sam zakres Pani/Pana danych będziemy uzyskiwać z publicznych rejestrów.
Spółki przetwarzając Pani/Pana dane osobowe (dalej jako „Dane Osobowe”) działają w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu jakim jest realizacja kontaktu (w ramach spotkań bezpośrednich lub na odległość) i dostarczanie Pani/Panu zamówionych materiałów edukacyjnych i informacyjnych, w tym marketingowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W każdej chwili może Pani/Pan zmienić swoje zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń telekomunikacyjnych, w tym zmienić preferowaną formę kontaktu lub wycofać zgody na poszczególne kanały komunikacji. Wycofanie zgody na daną formę kontaktu pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem działań podejmowanych przez Spółki na podstawie takiej zgody, które były realizowane przed jej wycofaniem.
Cele przetwarzania Danych Osobowych
Dane Osobowe będą przetwarzane przez Administratorów w celach informacyjno-marketingowych oraz edukacyjnych, w tym:
Profilowanie
Dane Osobowe mogą być wykorzystywane przez Administratorów w celu profilowania Pani/Pana osoby na potrzeby działań informacyjno-marketingowych. Profilowanie odbywa się na podstawie Pani/Pana Danych Osobowych, które mogą być łączone z informacjami o tym jakie materiały dotyczące produktów, aktualności i najnowszych osiągnięć naukowych spółek z Grupy Sanofi, w tym także z zakresu dziedzin medycyny i farmacji, Pana/Panią interesowały, zebranymi automatycznie podczas korzystania przez Panią/Pana z naszych serwisów internetowych lub dotyczącymi Pani/Pana reakcji na otrzymywane od nas wiadomości. Profilowanie polega na pewnej formie zautomatyzowanego przetwarzania Danych Osobowych, które w oparciu o dane statystyczne lub zastosowane algorytmy pozwala Administratorom na prognozę potrzeb i zainteresowań podmiotu danych w celu dostarczania informacji dostosowanych do indywidualnych preferencji i oczekiwań.
Każda osoba, której dane dotyczą może w dowolnym momencie złożyć sprzeciw wobec profilowania w celach marketingowych kontaktując się z nami pod adresem e-mail Multichannel.Marketing@sanofi.com. W takim przypadku zaprzestaniemy opisanego powyżej profilowania.
Odbiorcy danych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
Okres przechowywania danych
Administratorzy będą przetwarzali Pani/Pana Dane Osobowe w powyższych celach przez cały okres utrzymywania z Panią/Panem wspólnych relacji, jednak nie dłużej niż:
Prawa przysługujące osobom zarejestrowanym w bazie kontaktowej
W celu skorzystania z praw dotyczących przetwarzania Danych Osobowych prosimy o odwiedzenie strony: https://www.sanofi.com/en/our-responsibility/sanofi-global-privacy-policy/contact/general-data-protection-form. Zaznaczamy, że osoba składająca wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych może zostać poproszona przez Administratorów o dane, które umożliwią weryfikację jej tożsamości. Jednocześnie informujemy, że spółki Sanofi-Aventis sp. z o.o., Opella Healthcare Poland Sp. z o.o. i Sanofi Pasteur sp. z o.o. wyznaczyły wspólnego Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: IOD@sanofi.com.
Kontakt
Grupa NeoArt
ul. Puławska 314, 02-819 Warszawa
tel. kom. 503 177 903
rejestracja@neoart.com.pl
www.grupaneoart.pl, Facebook